måndag 5 oktober 2009

jag blir förföljd..

.. och inte av vem som helst utan av Björn Ranelid! Senaste halvåret har detta farbror gjort mitt liv ett lite mindre trygg ställe att leva i. Var jag än går dyker han upp. Köper en tidning: Björn är med, tittar på TV: Björn är med. Loggar in på nätet: tittut, där är Björn. Det är så roligt att 6 månader sen hade jag inte ens hört talas om denna författare, och nu helt plötsligt dyker han upp varenda media som finns. Och kanske för att jag inte rikigt kan stå ut med honom (han är otäckt solbränd och aningen för sliskig) blir det inte lättare njuta av min TV kväll när Björn är med allt från Skavlan till Östnytt. Idag fick jag se honom drömmande titta bort till evigheten i en villa-tidning (alltså reklam!) Snart knackar han väl på dörren och vill att jag ska byta abonnemang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar