tisdag 3 november 2009

2 Av 3 färdigt!


Nu är jag färdig med 2 delar Av 3,första delen gick galant,borde ha mer än 70%rätt (kravet för godkänt) och skrivdelen gick också bra,hade sån jäkla tur att man skulle skriva en uppsats om jämställdhetspolitik,och gissa mina kära vänner vad var min sista uppsats i samhällskunskap förra veckan?med mvg,ha ha!behövde inte lägga så mycket energi för innehåll och kunde koncentrera mig för grammatik istället.nu tankar jag i mig lite mera koffein så kan jag nog prata om pandemier och bostadssituation i stockholm så det ryker om mig.(alltså muntliga delen kvar) Hmmm..stundentliv verkar intressant,man måste tydligen ha en tygkasse med politisk budskap,halsduk och kläder Av manchester-tyg.och vilken cool kafé det finns,men kom på att om jag blir student så har jag nog inte råd att dricka rättvisemärkt dubbellatte med fettfri laktosfri mjölk i termomugg dagarna ända. Men nu lite lunch och sen kör vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar