torsdag 24 maj 2012

Yey,det funkar!


Visserligen skulle jag blivit ledsen om det inte gjorde det,allt annat funkar ju perfekt med min nya älskling nokia lumia 800. Vägra iphone!
Sen januari har det väl hänt en hel del,borde ha skrivmaterial till ett tag framöver. Pendlar till Norrköping och jobbar sen mars. Jobbet är sjukt roligt så pendlandet har inte kännts jobbigt än..tur att denna superfru är gift med supermannen som fixar allt där hemma när jag kommer hem sent!
En fördel till att jobba borta att jag har 1 timmes lunch att använda till min projekt superbabe. Kommer iväg till gymmet 3-4 gånger i veckan och idag visade kollegan säkert världens finaste joggingrunda längst strömmen.. Så mycket träning blir det,men sen gillar jag äta också så superbabekropp är en bit bort än så länge..men lite hulkenmuskler har man fått!
Tänkte idag när det börjar bli varmt att vad mycket snyggare människorna blir på sommaren,ser snyggingar överallt och alla är så trevliga på tåget..hela vinter har de (och jag) suttit och surat,nu ska det hälsas och skojas,trevligt! Kan detta har nån direkt koppling till min kjollängd? Måste studera detta fenomen.
Hela pendlargrejen är för övrigt som studiefält för beteendevetenskap,så mycket intressant och irriterande man får se. Tilm det måste jag återkomma !
Men snart framme på hemstationen så fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar