onsdag 1 augusti 2012

Ger upp!

Nu ger jag upp. Sladden till bil DVD:n är bara borta. Alltid när vi har bytt bil så förlorar man nåt, hur man än tömmer bilen och flyttar över allt. Saknar även hållaren till GPS:en. och dom ligger säkert på samma ställe och asgarvar. Visserligen finns en risk att man har slängt en påse som man TRODDE var sopor , så ligger dom nog inte och skrattar, då har dom blivit mosade och uppätna av fiskmåsar.
Men lite surt när DVD:n utan sladd och GPS:n utan hållare är rätt ofunktionella, om inte säga obrukbara..
Jag ska försöka hitta till Järfälla imorgon med GPS:n pratandes nånstans mellan mina ben. Det kan bli spännande det..
Men hittade ett örhänge som jag trodde tappade bort på efter en blöt festnatt i vintras . Tydligen hade jag varit i förrådet på fyllan, för att där hittade jag örhänget i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar