lördag 31 januari 2009

Badhuset



Så här kul är det att komma till badhuset! Han är en riktig vattenälskare, och har funderat köpa såna flytgrejer till honom, men 280kr tyckte jag var lite väl mycket, speciellt när dom på badhuset kunde inte låna ett par till oss så vi kunde prova om han gillar dom ens. (motivering var: "vi kan ju inte låna dom när inte vi är med, om dom används fel så kan barnet göra sig illa och det är vårat ansvar" ) Trodde dom att jag skulle låta honom flyta runt själv i badhuset med dom? Jag trodde ändå att det var jag som hade ansvaret över mitt barn..

Men nu är det popcorn och Miami Vice som gäller!

2 kommentarer:

  1. Vilken sötis, vi måste följa med och bada snart så Lucas och Theo kan brottas i vattnet tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Det är bara att hänga med! Vi brukar åka dit på söndagar, kul för både vuxna och barn. O busfarbiken måste vi ta snart! kram

    SvaraRadera