söndag 1 februari 2009

Här har vi haft lite halvtråkig dag (som söndagar alltid är) Alla våra kompisar verkar vara sjuka (eller vill inte umgås med oss,heh heh) så kunde inte hälsa på nån heller, men det blev 2 timmar i pulkabacken ( hurra växthuseffekt, åkte på frysen gräs) på fm, visit hos farfar på em, och sen något som vi brukar tycka är mysigt: bädda med madrasser på golvet och mysa hela familjen. Nu var det bara så att Lucas uppfattning av "mysa" skiljer markant från våran. Hans mys är hoppa ner från soffan till oss stackars föräldrar och försöka att träffa så många vitala organer (som är mindre vitala efter hoppet) som möjligt. Men det jämnade nog ut sig med blåmärken, vi har några och Lucas fick några när han trillade i trappan, jag hörde bara några duns och då ser jag honom hängandes i ett trappsteg lagom panikslagen. Nu blev jag inte så skraj, eftersom jag tyckte det var rätt bra att han har klättrat i trappan snart 1 år och det här är första gången han ramlar. Så rätt låga odds.. Nu ska jag gå och titta ännu en avsnitt på Beck som jag inte kommer se slutet av, eftersom det är nyheter i mellan och jag somnar alltid innan filmen fortsätter. jag har sett säkert alla Wallander (alla 289st) och alla beck, men har inte en aning hur dom slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar