onsdag 17 juni 2009

på sommaren är man ute

Försöket nr 254 att ta livet ur en palm går enligt planerna (nästan död) Man kan ju inte slänga levande växter, så jag måste döda dom först, men den här är envis, fick inte vatten på hela vinter och still going strong! Men nu..
Observera även sommarens dyraste ampelblomma, man BORDE misstänka att om inte blomman är märkt med prislapp kostar den mer vad den borde. Har inte betalat så mycket för ens min brukdbukett. Trägården har tema: babyloniens hängande trägårdar (1 av 7 underverk, eller hur?) allt måste hänga uppe, annars äter sniglarna upp allt (från sallad till spädbarn..)
Fina fina uteplatsen vi har gjort ordning (och som i vilken äktenskap som helst när jag skriver VI menar jag Maken) Mysigt va?

Brittan, brittan!

2 kommentarer:

  1. "Theo också dansa" är det som sägs bredvid mig här när vi kollar på Lucas, kanske en alternativ karriär till dom små - tjänar man pengar på det? ;)


    Så söt Lucas är när han dansar :)

    SvaraRadera