måndag 2 november 2009

Helvetes halloween!


Trädet har inget med saken att göra,men jag har bara inte lärt mig att göra blogginlägg utan bilder.för övrigt är bilden taget från mitt jobbfönster,ingen dålig sak att titta på! Så var det alla helgona eller halloween om man så vill. Har lärt mig att svenskarna minns sina döda och även dom nästan döda släktingar när det är alla helgona.så många besökare har inte dom boende på mitt jobb ens på julafton! Vi var på makens släktingars gravar på kvällen,mest för att visa sonen traditioner,och han har väl liten satanist i sig när han tyckte att det var mysigt på mörka kyrkogården. Betoning på mörkt,man såg inte ett smack,men tack för en entusiastisk sörjande invandrar familj som hade si sådär 100 ljus på en grav så kunde vi orientera oss. Sonen blev traumatiserad för livet Av bus eller godis-ungarna. Det ringde på dörren och trots makens starka rekkomendation att inte öppna,skuttade sonen till dörren.när han öppnar ser han 3 scream-maskerade dvärjar skrikandes efter godis.vet inte vilka blev mest rädda,små folket eller sonen.skriket som vi fick höra var inte från denna värld. Hjälpte inte fast vi bad ungarna att ta Av maskerna,han var skräckslagen.resten Av kvällen gick åt att muta bort spöken med godis medans sonen skakade på soffan och till slut skruvade vi loss ringklockan. Happy halloween för er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar