lördag 28 november 2009

Så fina rosor


Man får Av sin man! Värmde riktigt mycket igår när magen bestämde sig säga upp kontraktet.dvs har bott i toaletten senaste dygnet. Har hört att flera har fått sånt ca 4-5 dagar efter vaccin,så det var väl nåt sånt. Men inget jobb för mig idag,så man inte går och smittar.men det svider, först karensdag och sedan förlorat ob, hejdå 2000kr! Men igår innan jag flyttade in i toan fick jag ett ryck och fick massor gjort, har kokat senap,måste vara minst tusen husmorspoäng, slagit in julklappar, bakade pepparkakor med sonen (mumin förstås) rensat genom alla mina och sonens kläder (5 kassar till myrorna) och skrivit sista uppsatsen i engelska. Duktig jag. Sen har jag inte ätit gottis på ett par veckor och det börjar visa resultat (lösning till att inte hinna träna är att äta mindre,tråkigt,men sant.) Ikväll fixar maken tapas,hoppas magen vill samarbeta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar