måndag 16 november 2009

Tågbana nr 184


Ännu en ledig dag och det regnar.då bygger man tågbana,undrar hur många olika man har byggt hittills?om man skulle ta kort på varje,skulle man kunna räkna hur många dagar det har regnat per år. Var förresten och tittade på this is it-dokumentären med syrran,och blev så nostalgisk att jag köpte en mj dvd med hans konsert från -92,och nu har jag en son hemma som vill hela tiden titta på 'michael hackson' och härmar hans danssteg!och rätt duktig är han också om man får säga. För övrigt måste jag säga när jag var typ 10 och lyssnade på mj hela tiden och läste och hörde om pedofil-anklageserna,då skrev jag minsan ett brev till honom!han uppskattade säkert ett brev från 10 årig tjej: Diär michael,I do not belive at all that you are pedofiili, i love you,wanna marry you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar