torsdag 17 december 2009

Snö!


Man måste nog vara en finne om man tycker att snöstorm är mysigt!gick hem i snöfall och njut Av allt vackra,hämtade sonen och han njut på sitt sätt,han gillar äta snö.på hemvägen träffade jag en kompis (också en finne) och båda ropar samtidigt: vilken underbar väder!och dessutom menar vi det! Så här ska vinter vara så jag njuter för fullt.nu blir det glögg (som jag inte tycker så mycket om men man får sån julkänsla att man måste dricka lite) och slå in lite julklappar.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag kanske är finne också, jag tycker det är uuunnderbart!! Synd bara att det hann töa nu innan det blev kallt igen, isen kan diskuteras hur kul den är men snön, mmmm...

    SvaraRadera
  2. du kan bli ett hedersfinne! :-) eller finskhet är kanske bara state of mind och inte nationalitet :-)//S

    SvaraRadera