tisdag 22 december 2009

Superfru 0.2 uppdaterad version.


Nu blir det lite pernilla wahlgren varning här (för övrigt min ny ogilla objekt,om ni har sett pernillas jul,förstår ni varför,det borde vara olagligt att vara så 'mysig' som hon är) men gamla fuskmamman har i år uppdaterats till supermamma.nya funktioner för i år är bla hemlagade köttbullar till jul, hembakad bröd till jul och hemgjord julgodis till jul. Idag efter jobbet har jag grilljerad skinkan,bakat bröd, gjort julgodis, gjort finska julbakelser, damsugit och torkat golv och slagit in julklappar.allt detta tillsammans med sonen och mellan kl.17-19.30.om jag skulle bli arbetslös borde jag nog starta eget konsult verksamhet inom effektivitet! Och idag har jag lärt mig en ny sak om mig själv:när jag blir stressad blir min höger öra illröd och varm,är det hjärnan som håller på och koka då,tro? En dag till på jobbet,och sen firar jag första lediga julafton på 7 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar