fredag 19 mars 2010

Saker man kommer på...


... 5 minuter innan man ska somna: shit,jag kommer att bli gammal en dag. Nån måste ta hand om mig,blir helt beroende av andra. Det skulle vara lugnt om jag skulle få komma till ett ställe som min arbetsplats,där skulle jag bli väl bemött och få värdigt slut. Men kom på att alla ställen är inte så,jag är säker att vissa ställen är fullständigt vidriga. Ville inte hamna på ett sånt ställe. Sorry sonen och blivande sonhustru,eller sonman för den delen, jag kommer att totalvägra flytta in i ett hem in i det sista,och hamnar jag dit,rymmer jag. Bara så ni vet. Hmmm..jag tar min 30 års kris på allvar. Och vet ni att min son låter som en kaffebryggare bredvid mig när han är förkyld.

2 kommentarer:

  1. Grubbelmaja! Det är LÅÅÅNGT kvar tills det är dags för hemmet! Vi ska ju bli minst 100 - så grubbla inte på det i 70 år! ;) Kram

    SvaraRadera
  2. men mina gener blir jag nog bara 50, så det är bara 20 år dit, bäst att vara förberedd :-) /S

    SvaraRadera