måndag 22 mars 2010

Operation säng till sonen


Här ser ni resultat av en rymlig familjebil och envishet av 2 dårar till föräldrar som vägrar betala för hemkörning. Det ska gå. Och det gick. 80x200cm resorbotten gick in i bilen så att 2 vuxna fick plats,bakluckan gick stänga och barnstolen behövdes inte tas ur.men övrigt inredning behövdes. Väldigt praktiskt med säten som går att lyftas ut helt. Och maken fick ihop bilen efteråt också. Sen var det dags för nästa projekt: sonen ska sova i sin säng. Nattningen sköttes av maken och på 10min sov sonen. Tills man själv gick och la sig. 'mamma!mamma!' han kom inte upp från sängen,det var bekvämare att jag sprang dit istället. En gång i timmen. La mig en stund bredvid. Gick in till mig igen. 03.30 skulle jag lägga mig där en stund, vaknar 07.30 av sonen:mamma,sover du i min säng?! Ja,det var visst jag som inte kunde sova i min säng och inte tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar