söndag 17 oktober 2010

Fotografering gick så där..

.. eller snarare inte alls. Sonen började protestera redan innan vi åkte dit, och efter ca 45 minuter ringer dagmamman och jag hör bara en supervrål på bakgrunden. sonen vill inte alls bli fotograferad. Jag åker dit, fast jag vet redan att har han fått för sig något, så går det inte ändra på det .(undrar vart han har fått den ifrån, he he) och jag vet inte om jag skulle vilja betala 600kr för bilder med sonen med röda kinder och tårar i ögonen (jag tål ju inte ens dom där tavlorna med gråtande barn och stora huvuden) . Så det fick vara. Vi åkte hem och tog bilder hemma isället, måste nog säga att dom blev nog mycket bättre, han skrattar! I förra årets foto såg han ut som ett barn från andra världskriget som har förlorat sina föräldrar, inte mycket glädje i dom ögonen inte.. stackarn!

Nu har vi bokat nästa resan också.. det bär av till Karibien!! okej, det låter bättre vad det är, karibien i detta sammanhang är ett spa i Åbo, Finland. Pappsen fyller 60 år och vi ska åka dit och överaska honom slutet på november. Alla hans 3 barn med familjer och hans bror med familjen ska dyka upp, det blir skoj. Kom på också en present till pappa som redan har allt (och förmodligen pengar att köpa allt han vill). Han gillar whisky, så köper svensk whisky till honom. Det har han knappast i sin samling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar