fredag 25 mars 2011

Transblondin

Jag måste erkänna en sak. Jag är transblondin. Föddes som blondin med har sen jag var barn känt mig brunett. Och nu är det 2011. Man kan förvandla kvinnor till män och män till kvinnor. Men dom kan inte göra blondiner till brunetter. Kan inte något uppfinna ett PERMANENT hårfärg. Menar ett hårfärg som ändrar genetiken i hårsäcken så det bara växer ut brunt hår. Borde inte vara så svårt. Är så trött på utväxten och hålla på färga håret 1 gång i månaden. För att låta bli är inte ett alternativ. Då blir jag blond. Vill inte vara blond. Provade det 2007. Människorna började prata saktare till mig och i affärer blev jag behandlat som jag vore 5 år. (eller blondin, vilket jag var..just det) Så ni forskare, nu har ni nåt att bita i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar