torsdag 7 juni 2012

Pt time


När jag köpte mitt gymkort så fick man ett par timmar med personal trainer på köpet. Allt för att skapa ett behov såklart. Så idag var det dags. Var lite rädd att denna pt skulle vara nån värsta sex on legs hunk och jag skulle inte alls kunna
Koncentrera mig på det som var syftet,men tur för mig var inte så fallet. Kunde lyssna på honom utan att dreggla iaf.
Och rätt kul var det,känner mig som en pro efter fått min träningsprogram. Ska tydligen dela träningen till bendagar och överkroppdagar..bålen ska tränas jämnt som det såg ut (eller han kanske såg att det behövs). Men det var rätt skönt att träna bara halva kroppen, blev inte för stressigt,eftersom jag tränar under lunchen och har bara 50 minuter på mig. Men sen.. Försök cykla tillbaka till jobbet med en cykel som ha endast handbromsar i en jättenedförsbacke. Efter lyft vikter 50 minuter. Inte så bra. Sån mjölksyra i armarna ,så orkade inte ens hålla i handbromsen eller knappt öppna dörren till jobbet. Första timmen på jobbet var också rätt roligt,hade liksom ingen kontroll över armarna så fick flaxa runt med dom med rent tankekraft. Så imorgon lär man ha ont. Men då ska det tränas ben,så gör väl inget? Cykelturen lär bli spännande då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar