fredag 9 augusti 2013

underbara älskade..

Sonen är bara helt underbar. Jag har gjort om min tatuering och det har såklart gett honom lite idér. Så idag berättade att han ska skaffa en tatuering när han blir stor. Den ska sitta på ryggen. Ett stort hjärta med texten : "jag älskar mamma och pappa" . Och den kan jag glatt lova att betala åt honom på hans 18 års dag. Sen kom han på att han ska ju ha spindelmannen också. Men den skulle nog få plats under hjärtat. 
Och kan stoltera med hans kvinnosmak också. Läste nån skvallerblaska och där var det bild på Kim Kardashian före graviditeten och när hon var höggravid (och alla vet vi att hon var rätt rund då) . Jag sa nåt i stilen :" så snygg hon är" ( smal Kim alltså) . Då sa sonen: nä, det är hon inte, däremot är HON snygg! Och pekar på hög gravida varianten av Kim. Så han kommer att vara världens bästa kille åt sin gravida flickvän nån gång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar