tisdag 18 augusti 2009

666 besök, satanistiskt?

Nu har man börjat beta genom första kursen. Läste beskrivningen för första studieveckan, och såg att på fredag skulle man skicka in första uppgiften. Blev lite stressad, eftersom jag ska jobba helgen, så jag läste på och gjorde färdigt uppsatsjäkelen igår kväll/sent natt!
Men sen när jag läste kursvecka 2 så ska jag tydligen jobba med uppsatsen hela nästa vecka! Då är frågan om jag har gjort uppsatsen på 4 timmar, är den helt åt skogen gjort? Jag som tyckte att jag fick ihop det så bra, man skulle skriva 4000-5000 ord, och det hade jag och kände mig riktigt nöjd. Nu är JAG lite nervös, jag kanske hade uppfattad det helt fel..
Jäklans..

2 kommentarer:

  1. Men det är ju jätteduktigt gjort att ha gjort den på en kväll tycker jag. 4000-5000 ord är ju rätt mycket liksom. Säkert en bra uppsats! Nu ska jag till ICA och kika på matburkar... Oscar har fått en fruktig grej med müsli i några gånger från Flen... och den hittar vi ingenstans så nu hoppas jag på ICA. Beställde den från Flen sist vi hade besök men då hittade dom den inte i butiken. Kommer ju inte ens ihåg vilket märke... är ju typiskt. :) //Annica som försöker skriva en uppsats som är lite kortare

    SvaraRadera
  2. jag tror att den där musli grejen är från HIPP! Lucas gillar den fortvarande :-)
    Hoppas du hittar!
    Väntar med spänning att få tillbaka uppsatsen ,heh! /S

    SvaraRadera