tisdag 15 september 2009

long time no see

Nu blir det snabb inlägg med lite roliga bilder innan läggdags, har varit borta i evigheter , först i Finland och sen i sängen med dunderförkylningen, jäkla finska baciller!

Helt underbar cool jacka som Lucas fick av farfar från USA. Han kommer att bli värsta topgun Tom Cruise till vinter!
Det här var så jäkla gulligt: lägger upp status på Facebook: sjuuuk! En timme senare ringer det på dörren och min kompis bonusson har kommit med sin moppe och gör en leverans, en hel överlevnadskit med näsdukar, halstabletter, the, c-vitamin. Underbart, blev alldeles tårögt av omtanken. Stor tack Helen, du är underbar!! (det är visst allting som är underbart i inlägget i kväll, undrar om jag är full..)

Det här är ju bara kul för dom som kan finska, men om man läser maträtten på finska har det nog blivit liten stavningsfel, annars tycker semper att jag borde servera till mitt barn: Ris och smärtgryta! Underbart! (nej, fasiken,nu måste jag sluta, var det ecstasy i After Eighten jag åt??)
Återkommer med mera roligheter, nu måste man sova så man orkar upp 5.40. Sonen har flyttat in till våran säng, så vi kan hyra ut hans rum till tyskarna eller nåt! Kul med en levande kondom i sängen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar