fredag 7 maj 2010

Liten vattenspridare


Skillnaden är bara att denna sprider runt spyor. Dags för spyinferno igen. Fast jag håller tummarna att det här ska höra ihop med förkylningen. Sonen sa igår: mamma,jag har ont i hakan, smörj mig! (sonen är lite skadat,han har lätt för exem,och då vet han att när det gör ont,smörjer man med salva) men jag såg inget och sen sa han: det gör ont när jag sväljer! Då ramlade poletten ner,han har ont i halsen! Borde fattat när han inte ville ens äta glass. Och nu började han att spy. Borde också känt igen den där själlösa blicken han fick sekunder innan han skulle spy. Och nu till slut somnade han tittandes på amigo,då är man sjuk för att den där program är värre än hundra iller på amfetamin! Eller sen är jag gammal och inte hänger med längre. Sonen sover, maken sover, klockan är halv 8 på en fredagkväll, en lugn afton i en radhusidyllen minst sagt.

1 kommentar:

  1. Törs ju fan gå och lägga sig tidigt! Du sparkar igång internet direkt när man somnat och skvallrar!!!!

    Får väl slänga upp korten på dig när du klättrar i Monkey World som hämnd. Eller vad säger ni andra läsare ;-)/en av de som somnade tidigt

    SvaraRadera