måndag 24 januari 2011

snyggt med reklam

Vad bra det känns med blogg-reklam. Skrev förra inlägg att man ska strunta alla bantningspulver/piller, och vad har jag som reklam här bredvid?
Visserligen har jag även haft reklam för mustiga polska kvinnor, och jag är nästan säkert att jag INTE har skrivit om dom i min blogg.
Borde kanske strunta i reklamen...

Ny vecka efter helgens arbete. Sonen gjorde som vanligt, fick väckning kl 06.45. Men om man annars går upp 05.40 så måste det ändå räknas som sovmorgon?
Veckans program ser fullt ut.. ikväll träning, imorgon jobb + träning, onsdag jobb kl 10-21 (pga illa planerat utbildning mellan 10-12) , torsdag bara jobb, fredag jobb, träning och namnsdagsfirande ( passande heter hela makens släkt Karl i förnamn, så även sonen. Eller såklart endast den manliga delen av släkten, och från pappas sida) Lördagens planer är lite öppna, hade planerat drinkfest, men det verkade vara så många som inte kunde så vi ställde in festligheterna. Men eftersom vi nu är barnfira så ska man väl hitta på något skoj. Med lite tur kanske vi får ihop en fest i alla fall. Hade ställt in mig så att få komma ut och dansa hellre än bra ! Och lönen kommer i veckan också , ser framemot en riktig rolig vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar