måndag 28 februari 2011

Gott och blandat

I helgen besökte vi min mamma och alla deras djur. Inte lätt att få plats på soffan när XX antal kilo Grand Danois ligger nerbäddad där. Natten spenderades lyssnandes när XX antal råttor rev tidningspapper. Och på morgonen hade dom en sån fint bo att sova i. Hade lust börja riva tidningspapper bredvid deras små söta sovande öron. Jäkla djur som ska vara så söta och irriterande samtidigt (hör säkert till evolutionen, annars skulle dom ihjälslagna om dom skulle vara fula och osöta)
Fina presenter från finaste maken. Det är så här han vill ha mig. 3 steg. Smörj in dig med något gott, ta på dig något snyggt och drick dig lite småfull. Han känner mig! Här i dagarna var det 11 år sen vi träffades för första gången på M/S Mariella (det är sant!!) och han bjöd mig på klische-drinkar. Vi förtjänar väl varandra.. han ville bjuda mig på "Screaming Orgasm" och jag tackade ja. 11 år sen.. helt sjukt.
Varför, VARFÖR har man ALLTID sån här låda hemma i köket. Till och med hos mig. Pedantdrottningen. En låda fulla av saker som inte tillhör hemma någon annanstans. Men kan kan inte slänga som heller. Och man kan inte få lådan se snygg och städat ut, eftersom allt är bara.. oplacerbart. Får klåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar