tisdag 1 februari 2011

sjuk eller sjuklig?

Vad det kan vara snyggt med solnedgång ibland...

Jaha, idag vaknade jag med bakfylla.. vilket var rätt anmärkningsbart tanken på att jag har ingen minne av att jag drack alkohol igår. Är nästan bergsäkert på det. Eller kan man dricka så mycket att man glömmer bort att man ens har börjat? Ont i kroppen och ont i skallen och allmänt seg. Så när jag hade uteslutit bakfyllan och graviditet (är så sällan bakfull att när jag är det, tror jag att jag är gravid.. ni vet, trött och illamående) så slog det mig att jag kanske även kan vara sjuk! Men eftersom jag inte tror på sjukdomar så tänkte att jag kanske tränade lite väl hård på gymmet igår. Det är uppenbarligen inte bra för min hälsa att träna samtidigt som dessa brandman, man fastnar liksom på stairmaster 1 timme och då har man jätteont dagen efter. Så antingen är jag sjuk eller sjuklig. Imorgondagen får visa vilket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar