måndag 4 juni 2012

40 års fest

Ett tag sen kom jag på hur jag vill ha min 40 årsfest. Tänkte att kan vara bra upplysa sina nära och kära så man hinner förbereda sig, det är ju bara 8 år kvar. Sett mästarnas mästare? Där har ni min 40 års fest. En vecka på nån fint ställe med djävulskt värme och fina vyer. Åka dit med alla som kan stå upp på benen och köra fys och psyktävlingar hela veckan. Skillnaden blir förstås att ingen behöver åka hem utan får slappa resten av tiden om man åker ut. Och kvällarna kan vi sitta uppe och äta och dricka gott.
Låter väl fantastiskt? Och nu när jag outat idén så är jag så himla tvungen hålla mig i form närmast 8 åren,man kan väl inte förlora på sin egen fest?
Finansiering och arrangör? Där har jag 8 år på mig att komma på ett plan.

4 kommentarer:

  1. Det där tycker iaf jag lät som en toppenplan!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas vi får komma - du vet att jag älskar den idén!

    SvaraRadera
  3. du är en av de första inbjudna,du o jag skulle tävla ihjäl varandra tror jag!

    SvaraRadera
  4. Fördelen att jag får välja grenarna,så inga bygga kuber av klossar o annat trams..

    SvaraRadera