tisdag 24 juli 2012

Saknar tåget?

Jösses .. 2 dagar bilpendlande och jag insåg redan att .. Håll i hatten..jag längtar efter att åka tåg igen! Allt vad sj utsätter mig för ( just det, det måste vara mot mig personligen dom jävlas) så saknar jag mitt morgontupplur (som varar allt mellan 40 min till 2 timmar beroende hur sj just den dagen vill fungera) , jag saknar läsa meningslösa skvallertidningar eller meningsfulla tegelstenromaner på hemvägen..
Sitta i bilen på morgonen är tokdrygt, jag som är morgontrött blir inte direkt piggare att stirra E4an ..och hemvägen blir jag bara irriterad på alla andra medtrafikanter som befinner sig på vägarna endast för att göra livet surt för mig. Jag tror att det finns en lag i Sverige som säger att man får sälja BMW och Audi endast till idioter och självmordsbenägna. Varje gång man får en sådan bil bakom sig ska dom ligga max 20cm från min bil. Trevligt om man skulle behöva råka bromsa..
Så kära sj, ses om 2 veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar