söndag 21 juli 2013

amazing and awesome

Avslutat min semester med ett avslut på stort A. I soliga Göteborg tillsammans med Mr. Robbie Williams on drygt 60 000 andra fans. Njöt av iskalla strawberry daquiris och mojitos på avenyn. Träffat andra liksinnade.Och en lokal haschpundare.. men det var inte av en fri vilja.. fick i alla fall tipset att undvika ett visst nattklubb. För där ska det snart brinna. Hur visste han det? Ju, det var visst han som skulle fixa det. Men i det skicket kunde han inte ens hitta fickan med tändaren i så det är nog rätt safe. Men men.. det var inte haschpundaren med pyromanfasoner jag skulle skriva om. Robbie Williams var det.. och vilken gig. Dom som skrev på aftonbladet och expressen.. var ni ens där? Inga hits? Kanske skulle tagit det lugnt med vinpimplandet innan konserten för att i mina öron lät det precis som alla hans stora hits. Och vara med mitt i smeten och sjunga (läs: skrika) sig hes och hoppa 3 timmar i högklackade... så jävla underbart. Och avsluta kvällen med 60 000 pers sjunga Angels.. gåshud är bara förnamnet. Tack Robbie, du underhöll mig precis som du lovade. 
Så helgen full av solsken, nya och gamla bekanta och sköna stunder. Finns väl inget bättre sätt att avsluta ledigheten? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar